Cuma, Haziran 11, 2010

Güzel Anne Bluzları...

Anne Bluzu




Aslında sayfanın ismi Anne Bluzu olmuş ama bence Güzel Anne Bluzu daha güzel bir isim. Ne de olsa ben güzel bir anneyim:) Sayfanın sahibi de öyle. Abla kardeş olarak henüz tanışmadığım ama çok sevdiğim Burcu ve Asortik Krep'im her zaman okuduğum kişiler.




Asortik Krep'le buradan Fethiye'ye uzanan görünmez bir ip var sanki aramda, benim ilk yazıma yorum yazan, yıllardır hayranlıkla sayfasını okuduğum, börtü böceğin resmini çekme sevdasından (!) hiç vaz geçmeyen Asortik krep benim blog kahramanım. Görüşüp tanışmak kısmet olamasa da tatlı sesini duyup telefonda bir kaç kez sohbet etme şansına kavuşan naçizane kişilerden biri de benim. Bir gün hiç beklemediği bir anda maaile karşısına pat diye çıkabilmek ve bil bakalım ben kimim demek en büyük hayalim:)



Satış sayfasını Burcu açtı, yıllardır bana Çanakkale'yi güzel resimleriyle anlatan, oradaki hayatı, oğlu ve ailesi ile birlikte kitaplarıyla, günlük hayatıyla arkadaşım olan Burcu'yu bu konuda destekliyorum. Alacağınız bluzların kalitesinden eminim, ısrarla genç kız bluzları da istiyorum kendim için (ha hayt, gencim evet).

Tekrar başarılar dilerim, ennnn kısa zamanda görüşmek ümidiyle.

Anne Bluzu

6 yorum:

Burcu-Mutfak Camı dedi ki...

Enne insan mutluluktan da ağlar biliyorsun değil mi:O). Çok teşekkürler... Söyleyecek kelime bulamadığım azdır ama şu an ne desem ne yazsam az olacak , kendimi tam ifade edemeyecekmişim gibi geliyor. Sağol :O)...

enne dedi ki...

Sakın ağlama, bunu benimle ve çocuklarımla tanışıp bir kaç saat geçirdikten sonraya sakla istersen:))) O zaman ağlayacaksın, ama yine mutluluktan ve gülmekten:) Şaka bir yana, ben aslında çok sıcakkanlı, hemencecik arkadaş oluveren tiplerden değilimdir, bence sen de öylesin, bu yüzden tanıştığımızda hemen birbirimizin boynuna atlayacağımızı sanmıyorum:) Ama birbirimizi anlayacağımıza, seveceğimize ve bol bol güleceğimize inanıyorum.

Asortik Krep dedi ki...

Enne, sen bizi okumuşsun şekerim her bakımdan :)))
Bir gün ben senin karşına çıkarsam o şekilde bende çok mutlu olacağım inan ki :)
ama illa ki seni burada görmek de beni çok mutlu eder :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sayın proje müdürüm; duygu yoğunluğu çok hoş çok güzel bir tanıtımı çok beğendim :) Ellerine sağlık :)

enne dedi ki...

Asortik Krep;
Ben iyi kitap okurum, sizi de kitap gibi okuyorum yıllardır, kitapların kahramanlarını da tanıdım tabii:)

enne dedi ki...

Gülen;
Kızımın ismi de Gülse biliyor musun? Gülen ismi de çok güzel, oğlumun tabiriyle şevdim:)
Tanıtımı beğenmene sevindim, inşallah çok çok başarılı olacak Burcu.